22 Eylül 2008 Pazartesi

Varlıgın Yoklugunda gizlidir EY Sevgili...

Varlıgın Yoklugunda gizlidir EY Sevgili...Dünyanın En büyük şairi olmak isterdim,Seni anlatmak için Tüm Yaratılmışlara.Yüzünü rüyalarımda bir kez bile göremediğim Ey güzeller güzeli,Seni anlatmak ne haddime Seni hakkıyla tanıyamamısken!Hayat felsefenı yaşantıma uygulayamazken,Sadece duyduğum,okuduğum,hissettigim kadar biliyorum SENi. İsterdimki bu sözlerimi okuyanların kalbine bir ok gibi aşk ateşin düşsün,Mecnunun Leylasına olan düşkünlüğü gibi gözler,gönüller hep adını sayıklasın,Bu yüzdendir bu yazıları yazmamın sebebi. Hep merak ettim seni görenlerin halini,Ardında saf tutmak Seninle kimbilir nasıl bir duygudur,Gizli bir köşede saklanıp Senın ardından bakmak nasıl bır mutluluktur,Hele en büyüğü Senin nazarına dü-çar olabilmek...Senin Sesini duyabilmek kimbilir ne büyük heyecandır,Rabbul Aleminin Kelamını hele SENIN Sesinden duyabilmek...afffff affff YARABBIM affffff....Affet Allahım Layık Olamadık Habibine. İnsan bilmediği,tanımadığı,göremediğini nasıl anlatabilirki,Hele birde Dünyanın meşakkatlı yollarında sınanırken...Sevgi Sen demekmiş,Seni sevmeye çalışırken öğrendim,Sevginin ne buyuk bir NiMET oldugunu gene Senden öğrendim, Sen diyince ilk aklıma öksüzlüğün,Yetimliğin geliyor, Gurbette Ana , Babadan ayrılınca anladım ,Senin öksüz yetimliğinin hüznünü,acısını.Hani derlerya hic birşey yaşamadan anlatılmaz,anlasılmazmış diye,Vatanımdan ayrılınca anladım , Senin Hicretini... Ey doğruluk Timsali ,Gayri müslimlerin bile emanetlerini teslim ettıği Ey Canlar Canı.Özüde, Sözüde bir Nebim,Can Nebim,Nur Nebİm,Sen gittin yüreklerde Hazan Mevsimi eser durur oldu,Sen gül idin,güller Senin elinde bir başka açar ,bir başka kokar imiş,Sensiz açtık biz Ümmetlerin bu dunyaya gözlerimizi, Sen gelince aklıma kalbim huzur buluyor,Seni çokca Sevmek , daha cok sevmek ıstıyorum,Öyle çok isterdimki dünyada övgüne mazhar olan Ümmetinden biri olabilmeyi,Sadece istiyorum ama yaptıgım gayretım yok,Çokca nafilelerim yok huzuruna sunacak,...24 saat içimden Sana Salat-u Selam etmek geliyor,Dünya telaşesi,nefis,seytan hileleri beni geri koyuyor bu isteğimden... Ya RasulAllah,Ya NebiyAllah,Ya HabibAllah,Seni göremesemde,duyamasamda vallahi hissediyorum Seni,Varlıgın Yoklugunda Gizli Ey Canlar Canı,Varlıgın Yoklugunda Gizlidir...(Allahümme Salli ala Seyyidina Muhammed ve ala ali seyyidina Muhammed...)

Hiç yorum yok: